Vanzare si depanare audio, video, tv

Vreti sa asculatati muzica, dar nu aveti la ce?Vi s-a stricat televizorul?Vreti un LCD ca sa fiti in pas cu moda?Plecati in excursie, dar nu aveti camera?
Ati ajuns unde trebuie!!! Dekaserv e firma de care aveti nevoie!
"Deka Serv va ofera o gama larga de produse din care puteti alege exact ceea ce va trebuie. "
"Service inseamna nu numai sa repari un aparat ci si sa oferi clientului garantia ca faci o treaba buna."
www.dekaserv.ro

vineri, 19 decembrie 2008

Steaua nu va pati nimic

Patronul Stelei a intervenit asta-seara in emisiunea lui Manuel Terzian de pe Sport.ro:

"Vroiam sa ma retrag din viata publica dar cand vad atata ... dar ori nu vreti sa intelegeti, ori chiar nu intelegeti. Nu apare in stenograme despre "Daca nu va cereti scuze pentru 76 pana la ora 2, 3 bag echipa a doua". S-a schimbat regulamentul si trebuie rejudecat cazul. Din stenograme se releva cel mult o premiere acceptata in noul regulament. Am auzit atatea tampenii, cum ca Steaua va fi retrogradata. Poate sa zica oricine ce vrea, dar regulamentul s-a schimbat si nu mai e coruptie premierea. In regulile Fifa se vorbeste despre spritul de joc, asa ca nu mai aratati toate porcariile astea. "... in incercarea de a viola vreuna din regulile Fifa..." eu nu am incalcat nici o regula Fifa. Definitia coruptiei este: pentru a incalca regulile Fifa si Uefa.
Vreau sa lamuresc suporterii si de aceea am intervenit.
La inceputul returului merg la palat, scot 2 milioane si cu toate televiziunile promit 1 milion primei echipe care incurca Dinamo. Uite asa sa vad ce imi face mie DNA-ul."

Patronul Stelei a continuat interventia sa pe GSPTV:

"Eu vreau sa fac puscarie daca gresesc. O sa trimit 10 avocati sa se joace cu judecatorii, eu ma duc doar o data, le explic tot ce am facut eu in fotbal judecatorilor si apoi ii las pe jucatori. Nu poate sa ne conduca D. Costin pe banii nostrii, facem acum un regulament sa conducem noi fotbalul. O sa il dam afara pe D.Costin si cu asta-basta! Stii ce fac eu: I-am dat o adresa lui Argaseala sa trimita adrese la Fifa si Uefa, la Bruxelles si la Federatie despre caz. Eu stiu mai bine decat avocatii mei lucrurile pe care le fac eu. Eu ma consult cu 10 avocati, dar eu iau decizia finala. I-am zis lui Catalin sa imi scoata toate legile din lume despre ce inseamna coruptia. Si el mi-a scos ceea ce accepta si parlamentul Romaniei. La final acolo scrie " cu incalcarea obligatiunilor de servici.
Ca sa nu mai scoateti voi de senzatie sau alte cele scot 500 de mii pe masa si dau ca sa vedeti ca nu mi-e mie frica de DNA.
Daca vreti fac acum conferinta de presa si ce ii spun duhovnicului va spun si voua. Nu am nimic de ascuns. Sunt mandru de cum mi-am trait viata, mai ales ultimii 10-15 ani. Pot face spovedanie publica.
Proba mea este ca le promit si nu le dau! Cel mult pot primii o amenda de 200.000.
Toti prietenii mi-au luat apararea, dar Mititelu m-a impresionat ca a fost foarte corect, iar Penescu la fel, "daca as fi fost in situatia lui, as fi facut la fel". Dovezi ca s-au intalnit jucatori de la CFR Cluj cu altii am, dar doar ca s-au intalnit. Nimic mai mult.
In stenogramele alea sunt cuvinte care nu le folosesc si nu le-am spus eu. In mare parte sunt adevarate, dar nu le zic eu. Probabil or fi incercat sa traduca din aromana. Dar, daca dintr-o ora de convorbire ei au gasit doar: " baga ma echipa a doua"...
Inainte era prevazuta premierea ca fiind coruptie pasiva. Dupa toata discutia cu "Valiza", eu vorbisem si cu Rumeninge, care e presedintele Uniunii cluburilor si a zis ca asa ceva nu se poate.
Procurorii au facut celula de ascultare ca la teroristi. SI asa vor sa demonstreze unde se afla omul. Dar ei au cerut celula de ascultare la Tribunalul Bucuresti, dar cazul trebuie judecat de Curtea de apel. Dar ei nu au voie sa ceara la Tribunal. Astfel cad toate probele si ramane doar actul semnat, oficial si incontestabil.
Am auzit ca Boc se dusese la cei de la U Cluj si le-a zis sa joace pe bune, pe viata si pe moarte, asta pentru ca e nationalist, caci nu are el treaba cu CFR.
Am auzit, de exemplu, ca Paszkany se oftica ca il fac eu ungur si ca el vrea sa fie roman, nu ungur. De aceea nu l-am mai atacat niciodata.
Sunt niste minciuni gogonate ca l-am dat afara pe preparatorul fizic din cauza ca e musulman. El a venit cu Dorinel, a plecat cu Dorinel. Nu vedeti ca procurorii trec pe la gsp sa culeaga informatii???
Bine, baieti, sanatate! "

Pentru ca promisese Sport.ro ca revine, a intervenit din nou si la Sport.ro:

" Sunt reale stenogramele, dar au fost scoase cateva vorbe dintr-o discutie de o ora. Niciodaa nu i-am cerut lui Mititelu sa vanda meciul.
Habar n-am despre discutia cu Mioveniul. Alea sunt niste tampenii, hai sa vorbim lucruri serioase. Eh, da, l-am corupt pe Netoiu sa ma invete cum sa vorbesc cu procurorii.
Tu crezi ca pot sa retin toate minciunile sau regiile care le-am facut.
Premierile se fac cu 3-4 meciuri inainte de sfarsit. Dar, daca imi da cineva amenda sa o platesc, ies public cu 500.000 si dau la prima echipa care incurca Dinamo.
E o persoana din fotbal, acum, care are sa imi dea vreo 15 milioane. Dar am mai imprumutat si alte persoane din fotbal. Pai ce, pe mine nu m-a imprumutat Muresan sa ii dau lui Dorinel? I-am dat inapoi dupa 3 zile.
Habar n-are D. Costin, in regulamentul nou nu mai exista depunctarea.
Salutare, numai bine si stati linistiti ca Steaua nu va fi depunctata sau sanctionata si nu mai mintiti. La revedere! "

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si-a gasit si presa subiect de barfa ... cata lipsa de inspiratie ...

Adrian Stan spunea...

Asa e... Dar domnul Becali e finut si le face emisiunile... ar trebui sa ii faca statui:)))

Director web, portal, stiri, top, statistici, page rank, promovare gratuita, publicitate online